duminică, 21 aprilie 2013

Fantezii cu menajere


Ce se poate intampla cand nevasta nu-i acasa si iti pui menajera la treaba! 


Fantezia sau perversiunea cu menajera tabarita de boier o are cam orice barbat. Totusi, eu nu la asta m-am gindit cind am lasat pe fotoliul din sufragerie un brat de rufe necalcate, proaspat adunate de la uscat, laolalta cu unul de rufe calcate inca de dimineata de doamna Geta, menajera mea. De fapt, nu m-am gindit la nimic. Dupa consumarea primei iubiri in citeva minute, fata sosita la mine in cautarea unui trai mai bun si a unor bani de buzunar mi-a explicat ca bratul de rufe calcate nu este tocmai in regula, si ca cine mi le-a calcat nu le-a facut cum trebuie.
Aici trebuie sa fac o paranteza si sa mar­turisesc ca eu abia fac diferenta dintre niste rufe calcate si unele necalcate, astfel ca, mai departe, dis­tinctia conceptuala intre "bine calcat" si "prost calcat" depaseste orizontul meu epistemologic. Cind aud de "calcat prost", ma gindesc doar la un barbat care calca strimb fata de sotie. De unde se vede ca, totusi, situatia de viata a facut sa existe oarece legatura intre cele doua "calcaturi".
Revenind la oile noastre, dameza mi-a explicat teoria, dar nu s-a oprit aici. Mi-a cerut fierul de calcat si s-a oferit sa-mi faca o demonstratie pe mormanul de rufe abia aduse de pe fringhie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu